My Future Business Partners

Tuesday, February 1, 2011

Aku Yakin, Aku BOLEH

Hampir boleh dikatakan setiap hari, aku akan klik Premium Beautiful Top* Agent untuk aku memotivasikan diri aku sendiri.


Hanis Haizi - Life In the Fab lane~

"Oh Hanis Haizi, alangkah bagus nya kalau aku boleh jadi macam hang~.. Hang masih lagi muda tapi mampu berpendapatan bulanan RM150,000.00. Fuh~.. hebatnya hang. Aku pun nak jadi macam hang juga~.. Aku ada macam-macam impian. Kalau pendapatan aku mencecah RM150,000.00.. aihh~.. macam-macam aku BOLEH buat..."

DUIT bukan segalanya tapi segalanya memerlukan DUIT.

Aku YAKIN aku BOLEH berJAYA. Aku amat YAKIN

Jom kawan-kawan! Kita harus berfikiran POSITIF. Jom JOIN aku~ ampa BANTU aku dan aku BANTU ampa~ win-win situation~

nota : KITA boleh buat~.. Jom sertai Chekgu Murni sekarang~

Aku nak jugak berpendapatkan RM4-5-6 angka untuk SETIAP bulan~..
Aku nak jugak memperbaiki ekonomi rumah tangga aku kepada yang terbaik~..
Aku nak jugak membantu suamiku tersayang dalam hal-hal kewangan~..
Aku nak jugak hadiahkan barangan MEWAH buat diri aku~..
Aku nak jugak berjasa kepada kedua orang tuakan + keluarga mertuaku~..
Aku nak jugak memberi yang terbaik buat anak-anak aku~..
Aku nak jugak menjadi pemimpin yang terbaik dalam group aku~..
Aku nak jugak jadi macam Hanis Haizi~..
Aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. NANAK~.. nanak~~..
tapi kalau aku nak ja tanpa usaha macam mana aku nak dapatttttttttt~..
JOM join aku~.. aku mencari business partner~.. aku janji aku akan buat yang terBAIK untuk kita bersama.. kalau aku sorang ja dok nak.. ampa? Jom~ contact aku~


019-5735039

Klik Premium Beautiful Top* Agent klik! klik! klik!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...