My Future Business Partners

Monday, February 7, 2011

Ralat : Jom Jumpa Hanis Haizi

Pembetulan~

Wahai warga PULAU PINANG, KEDAH, PERLIS & PERAK~ <--- zon UTARA atau sesiapa yang sedang bercuti di antara negeri-negeri ini,

Jom kita jumpa dengan Hanis Haizi. Siapa Hanis Haizi?

Jika ANDA berminat untuk mengetahui secret receipe dari Hanis Hanis bagaimana pada usia 27 tahun SAHAJA, beliau telah mampu menjana pendapatan RM150,000.00 seBULAN~ Diulangi RM150,000.00 seBULAN.

Inilah peluang ANDA sekarang~.. Sementara kedatangan beliau ke PULAU PINANG ini, marilah kita beramai-ramai penuhkan jadual beliau~ Siapa tahu, mungkin dengan hanya pertemuan selama lima minit dengan beliau sahaja akan mampu mengubah kehidupan kita yang sediada kini kepada yang lebih baik~

Siapa yang tidak mahu berpendapatan RM150,000.00 sebulan. Sekiranya Hanis Haizi BOLEH buat, mengapa tidak kita? Hanis Haizi juga seorang wanita Melayu yang biasa-biasa sahaja bahkan dahulu kehidupannya hanya sebagai seorang surirumah sepenuh masa sahaja. Lalu bagaimana beliau berjaya mengecapi kejayaan yang beliau nikmati kini? Ayuh~.. rebut peluang keemasan ini, mari penuhkan jadual pengembaraan Hanis Haizi ke sini. Tambahan pula, ada tidak sesekali akan keRUGIan apa-apa pun malahan ANDA akan dihidangkan sesuatu yang tidak pernah anda akan sangkakan betapa mudahnya Hanis Haizi ini mengapai keJAYAan.

Ya, Chekgu Murni ingin juga berJAYA seperti beliau. Ingin juga berpendatan RM150,000.00 seperti beliau. ANDA? Tidak inginkah berpendapat sebegitu?

Jadi, apa tunggu lagi?

Kita bersyukur dengan apa yang kita miliki/ nikmati sekarang. Kita selesa dengan kehidupan yang kita lalui sekarang. Kita berada di zon yang selamat kini! Lalu mengapa perlu berubah?

Tidakkah anda mahu menjana pendapatan bulanana sebanyak ribuan, puluhan ribu, ratusan ribu RINGGIT MALAYSIA hanya untuk SEBULAN bukan SETAHUN!

Tidakkah anda mahu membantu ibu bapa / suami kesayangan anda? Ya, kita kasihankan mereka kerana berpenat lelah membanting tulang empat kerat hanya untuk sesuap nasi. Kasihan. Tidakkah kita mahu membantu mereka bersama-sama membanting tulang empat kerat untuk sesuap nasi? Ya, kita perlu bantu mereka kerana kita sayangkan mereka~

Kepada ibu bapa, kalian tiada galang gantinya~ AKU ingin sekali menabur segala kemewahan pada kalian~ Cukuplah kalian bersusah payah ketika kalian muda dahulu, ya ketika kalian bertungkus-lumus mencari rezeki (duit) untuk membesarkan aku~ Kini biarlah aku BERUSAHA pula membantu kalian~ Aku tahu kalian tidak mengharapkan bantuan dari aku kerana kalian beranggapan tidak ingin menyusahkan aku, anakmu~ Namun aku sebagai anak dan antara manusia yang bertuah kerana masih diizinkan Allah untuk berjasa kepada kalian berdua. Insyallah selagi hayat kalian masih ada, aku ingin sekali berjasa kepada kalian~

Dahulu : Aku tahu, dulu masa aku masih berstatus bujang, aku dengan sengaja melupakan kalian kerana beranggapan aku bujang lagi, baru dapat kerja pula, apa salahnya aku enjoy dulu duit gaji yang aku terima terlebih dahulu, nanti-nanti aku bagi lah pada kalian~ Argh~ menyesalnya. Kenapa lah aku pada waktu dan ketika itu berfikiran sebegitu~ naif nya aku. Kenapa aku begitu? Kesian nya pada mak ayah aku~ Teringat lagi aku suatu ketika dahulu, semasa aku mendapat tawaran melanjutkan pelajaran diploma di POLISAS, mak dan ayah sanggup berhabis RM1000.00 untuk menempah teksi menghantar aku ke sana. Ya Allah, aku tahu ketika itu amaun RM1000.00 terlalu banyak bagi mereka tapi mengapa aku lupakan mereka ketika mana aku menerima gaji pertama aku yang berjumlah RM1+++.00 Kenapa? Argh~ Menyesalnya aku. Kini? Kini aku berusaha sedaya upaya membantu mereka. Aku membantu sekadar yang aku mampu. Ya baru aku sedar~ betapa pentingnya kalian hanya selepas aku merasa sendiri betapa azabnya ketika melahirkan anakku yang sulung~ Mak~ .. terima kasih mak~ Ayah~.. terima kasih ayah~ Kepada kalian berdua, aku mendoakan semoga Allah panjangkan usia kalian berdua, moga-moga aku mampu memberi kalian sedikit kemewahan yang kalian idamkan~ Aku tahu kalian juga sama seperti aku, mempunyai impian masing-masing. Izinkan aku merealisasikan hasrat kalian itu. Insyallah. Ameen~

Kini : Aku mencuba mengikuti jejak Hanis Haizi, aku YAKIN, aku BOLEH. Aku perlukan SOKONGAN dari anda semua. Tidakkah kita mahu berjasa kepada kedua orang tua kita? Fikir-fikirkanlah~

Hanis Haizi akan berada di PULAU PINANG pada :-

10 Februari 2011 - 11 Februari 2011
di 1st Avenue Mall, Penang

10 Februari 2011 <--- Jam 2.00 Petang sehingga 10.00 malam

11 Februari 2011 <--- Jam 9.00 Pagi sehingga 2.00 Petang

Jom set appoinment NOW!

anda boleh menghubungi Chekgu Murni di 019-5735039, my biz partner Miss B 010-3997016 atau Hanis Haizi 012-6443185



Kepada warga KOMTAR, Penang JOM kita jumpa dengan Hanis Haizi~ Peluang perniagaan ini terbuka luas untuk kakitangan kerajaan/ swasta ataupun kepada sesiapa sahaja yang ingin berubah~.. Jom sertai kami sekarang!

Jom rebut peluang keemasan ini~

abayahitam@gmail.com / 019-5735039

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...