My Future Business Partners

Thursday, February 10, 2011

Seperti Yang Dijanjikan

Alhamdulillah.. bersyujur ke hadrat Ilahi kerana masih mengizinkan aku bernafas di dunia yang indah ini. Seperti yang telah diwar-warkan dalam blog ini berkenaan kehadiran Hanis Haizi ke Pulau Pinang telah terlaksana~.

Semalam jam lebih kurang 7.00 malam, aku telah dijemput oleh, my biz partner Miss B di rumah. Kepada Miss B, thanks a lot for pick-up me~ ;p untung aku ada biz partner yang tidak berkira~.. maceh yer~

Prospek aku? Kita hanya mampu merancang, Allah jua yang menentukan~.. aku menjemput ramai prospek namun hanya -tve feedback~ that's ok.. i'm +tve person ;p~

walaupun prospek aku tidak memberi kerjasama yang telah dijanjikan kerana mereka mempunyai komitmen yang len, namun prospek my biz partner dapat cover semuanya. Syukur.. alhamdullilah~

Seharian, CDM Hanis Haizi entertain our customer. Rupanya ramai orang yang amat berminat dengan produk Premium Beautiful ini. Bersemangat aku dengan adanya 'bos' yang bertungkus-lumus membantu their biz partners~.. thanks bosss~

Dedulu aku tak yakin gak, camna untuk aku menjual produk Premium Beautiful ini, takut-takut produk nih hanya tersadai di rumah saja NAMUN apa yang betul-betul membuatkan aku berterima kasih kepada group CDM Hanis Haizi kerana mereka telah membantu aku mencari pelanggan dan alhamdulillah aku telah berjaya menjualpremium beautiful dengan recommed dari mereka. Alhamdulliah.. kini aku YAKIN

Aku telah mengikuti CDM Hanis Haizi buat presentation untuk our customer~ She excellent~ patutla aku admired kat dia.. dan patutlah aku join group dia~

Betul apa yang dikatakan oleh mereka, rupanya di Penang sahaja, permintaan terhadap Premium Beautiful amat menggalakkan~.. teruja nya aku :) tak yah susah hati lagik~.. yihuuuu~~

Anda bagaimana? Tempahlah sekarang~!

019-5735039 / abayahitam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...