My Future Business Partners

Monday, February 21, 2011

Sudikah Engkau Menjadi Milik Ku~

Semenjak menjadi blogger 'tegar' kini aku telah dihantui oleh pelbagai ransangan indah duniawi~

wahai burberry~ sudikah engkau menjadi miliku? argh~ ku pohon padamu agar kau setia menunggu aku kerana kau kini adalah target aku~ kelak kita akan bersama~

nah~ aku dedahkan 'wajah ayu' mu itu buat tatapan suamiku sayang~ ekekeke~ encip rozainal bin che nan, jangan mare ek~ sekadar pic wat terapi minda jew~ huhuhu~~

inilah dia wajah idaman burberry ku~

klik Princess Victoria's Stylo Closet






Dear Princess Victoria's Stylo Closet,

Terima kasih owner kerana ada butik online untuk designer bag yang hebat cam blog owner. Saya salah seorang yang akan menjenguk ke blog owner~. Harapan saya agar saya dapat memiliki sekurang-kurangnya lima designer bag dari blog owner~ dan tida had maksimum untuk saya memiliki designer bag~ ahaks~ LIMA tuh ;p~ jika diizinkan beg saya selepas ini hanyalah designer bag sahaja~ pergh~ insyallah~

mendahului senarai :

coach <--- tunggu yer~
marc jacob <--- otw
burberry <--- my target
miumiu <--- oops.. bila ek?
louis vuition <--- my fav
gucci <--- i'm thinking of u
mulberry <-- owesome
prada <--- will u?
channel <--- excellent~ ;p~

1 comment:

  1. As-salam... insya-allah boleh.. dpt lebih dari 5.. hehehe.. apa pun kena yakin & buat betul2 ok.. c u this saturday kat KL ya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...