My Future Business Partners

Tuesday, March 22, 2011

Aku Masih Belum Berputus Asa~

erk~ Aku Masih Belum Berputus Asa? fuh~ akan datang adakah Aku Sudah Berputus Asa ataupun Aku Akan Berputus Asa~ erk~ jawapannya TIDAK! Aku Akan Sentiasa Berusaha~

Alahai~ aku akui aku masih belum ketemu business partner aku lagik~ mana nak carik nih~

aku memerlukan empat (4) orang business partner yang ada semangat/ cita-cita yang lebey kurang cam aku~ ahaks~ mana nak carik ooo~

jom la sertai aku~ kita membina empayar business nih sesama~ i cantik, u pun cantik ;p~ i kaya u lagik kaya~ ekekek <--- adakah ini sekadar angan-angan? alamak~

alhamdulillah, aku berfikiran positif (ayat nak nyedapkan ati ;p~) aku masih berusaha untuk pencarian yang penuh ranjau ini~ erk~ tolong! tolong! tolong~

Pencarian Rakan Kongsi Perniagaan Masih Diteruskan
1. Available
2. Available
3. Available
4. Available

berminat nak join aku? leh call/sms/email aku di

019-5735039/ abayahitam@gmail.com

siapa tahu, call/sms mahupun email anda itu mampu mengubah kehidupan anda kepada yang terbayek ;p~ insyallah~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...