My Future Business Partners

Thursday, March 31, 2011

Rasa Selesa Berbaloi-Baloi Dengan Premium Beautiful~

Hari nih aku nak berkongsi lagik my positif testimonial about Premium Beautiful~

Sebelum tuh aku nak kongi benda nih ngan ampa semua~

Soklan : Muni dah kuruih pun pakai Premium Beautiful gak? Nak kuruih sampai mana langsung? Bukankah dah kuruih dah? Ish~ ish~ ish~ Rugi ja~

Alamak! Depa salah faham rupanya (dalam ati la ;p~ rasanya depa ingat kalu pakai korset nih untuk kuruih kan badan ja kot dah xdak menda len lagik~ depa silap~ besala manusiakan~ ahaks~)

Jawapan : Muni beli Premium Beautiful nih memanglah bukan nak kuruihkan badan, muni dah memang kuruih nak wat pa nak bagi kuruih lagik~ huduh la kalu kuruih sangat~ <--- klise dak?

Lalu apa tujuan aku yang sebenarnya sehingga aku sanggup leburkan RM2k untuk memiliki Premium Beautiful? Nak tau x? Meh aku kongsi sama2~

Sebelum tuh, mari kita sama2 meluaskan pandangan atau pendapat kita k~ jangan berfikiran negatif namun berfikirlah secara positif~ ahaks~

Sebenarnya aku TERINGIN sangat nak beli korset Premium Beautiful nih alasan nya cuma satu ja~ Apakah alasan itu?

+

+

+

jeng

+

+

jeng

+

+

+

jeng~

sebenarnya : tujuan utama aku membeli Premium Beautiful adalah akibat rasa cemburu yang amat sangat aku pada cikWHITE forever~ ahaks~ leh ka cenggitu? Bukankah aku nih secret admired dia? Body cikWHITE forever~ kelihatan cantik cam anak dara you~ i loikee~ walhal dah beranak 2~ (bagi aku la) setelah dia mempraktikan pemakaian Premium Beautiful~

Perasaan amat jeles itu, telah meMAKSA aku menGOOGLE berkenaan PREMIUM BEAUTIFUL~ pergh~ memang ada banyak info berkenaan Premium Beautiful nih~ cam best lak tuh~

Aku teruskan pembacaan aku~ banyak blog yang aku skodeng~ blog PREMIUM BEAUTIFUL la~ sungguh banyak informasi disana~ best lak aku baca hal-hal wanita nih~ rupanya PREMIUM BEAUTIFUL nih banyak khasiatnya~ bukan sekadar untuk MENGURUSKAN BADAN sahaja namun masih terdapat banyak lagik khasiatnya~ dan yang menarik minat aku ialah~


PREMIUM BEAUTIFUL mampu memperbaiki hubungan suami isteri <--- ayat nih la yang aku carik~ ahaks~

bagaimana PREMIUM BEAUTIFUL mampu memperbaiki hubungan suami isteri? meh aku terangkan dari segi pemahaman aku sendiri k~ atau ampa googlelah sendiri~

kalu dari segi pemahaman aku : pemakaian long girdle~ mampu menaikan peranakan~ bagaimana? oops~ itu aku belum khatam lagik~ lagik yang aku paham~ mampu mencegah keputehan wanita <--- inilah penghalang hubungan suami isteri (pengetahuan am nih) dengan hilangnya keputehan maka akan terhasilnya nikmatnya~ ahaks~

bengkung lak~ memperbetulkan peranakan~ bengkung menekan pada tempat yang betul. Apa maksud menekan pada tempat yang betul? <--- aku masih belum paham namun apa yang aku alami kini~ bila pakai bengkung nih badan terasa kejap~ + ketat~ + selesa~ + yakin~ Ketat dimana? semestinya rasa ketat di bahagian pinggan namun bahagian perut masih selesa dan tidak ketat~ mungkin nih lah yang dimaksudkan menekan pada tempat yang betul~ perutkan sensitif sket~

Sejak dah pakai PREMIUM BEAUTIFUL nih aku dah x selesa lagik pakai pakaian dalam yang lain~ jadik cam tak selesa ja~ badan rasa cam tak best ja~ memang diakuilah selepas dari memiliki PREMIUM BEAUTIFUL~ kita tidak lagik memerlukan pakaian dalam yang lain~ aku sokong 100%

Lagik yang aku ingin kongsi bersama : berkenaan maslah ibu selepas melahirkan anak iaitu streach mark~ aku tergolong dalam golongan ibu yang 'tidak bertuah' la kerana dikurniakan streach mark~ ahaks~ tu lah kengkawan dah pesan~ pakai minyak~ bubuh kat peyut dan peha bagi MENGHINDARI streach mark~ namun aku wat dunno ja~ almaklumlah~ tak percayakan kata-kata mereka~ bila ku lihat peyutku, kelihatannya kulit di peyutku ELOK ja, mana mungkin akan diserang streach mark~ huh! namun aku khilaf~ ahaks~ peyutku memang indah namun kulit pehaku diserang streach mark~ adoi! pemandangan sungguh tidak indah k~ buruk ja~

aku beli premium beautiful nih pun bukannya menharapkan sangat kemampuannya menghilangkan/ memudarkan streach mark~ haku peduli hapa kan~ erk~ aku peduli la~ aku juga wanita yang sukakan keCANTIKan~ memanglah tujuan aku semata-mata ~memperbaiki hubungan suami-isteri~ ahaks~ namun aku dapat double-triple~ berganda-ganda kebaikannya~

tidakku sangka, PREMIUM BEAUTIFUL sememangnya mampu menghilangkan atau wat masa la nih memudarkan treach mark aku~ kesannya setelah sebulan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL secara konsisten baru aku perasan~ camna leh perasan kan? bila ku lihat ada cam pengelupasan sedikit pada 'pemandangan yang tidak indah itu'~ ahaks~ aku tanya la kepada encip rozainal~ paseypa ek? jawapan dari suamiku sayang~ hmm.. mengelupas~ makin elok~ dah tak berapa itam? uiks~ tak berapa itam? nih ke pi tengok cermin lagik nih~ ahaks~ rupanya itam kan selama nih? aku tatau pun~ yang aku tau~ memnag ianya tidak elok la~ sungguh not taking caring about my own body la aku nih~ ;p~

selepas ja tau yang ada pengelupasan berlaku pada aku nyaer streach mark~ ati pun berbunga suka lew~ pasni leh dapat la kulit yang lebih licin~ tak cam sebelum bersalin pun tak pa~ janji lebih indah dari pemandangan sekarang~ suka nyer~ ;p~ perubahan positif nih~ sapa tak mau kalu dapat free give yang lain kan?

lagik apa perubahan selepas pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL nih~ jom aku kongsi lagik~ kali nih tang kulit wajah lak~ kulit wajah aku jadik semakin elok~ aku memangla tiada masalah kulit wajah berjerawat atau jeragat (wat masa la~) namun aku mengalami kulit wajah yang kusam + pucat + lesu + tidak menarik maka selepas pemakaian PREMIUM BEAUTIFUl serta-merta kulit wajah aku jadik cam kemerah-merahan~ uiks~ cam menarik ja~ aku difahamkan kuasa FIR yang ada pada PREMIUM BEAUTIFUL tu mampu melancarkan perjalanan darah dalam badan~ mungkin dengan perjalanan darah yang lancar itu telah sampai pada urat-urat diwajahku dan terhasil lah kulit wajah yang kemerah-merahan~ bunyik cam cantik ja~ alhamdulillah memang betul pun~ tapi~ tapi~ tapi~ tapi~ disebabkan aku nih seorang yang bermekap tepal jika dibuang segala mekap tebal aku cam opera cina tu hasilnya kalu orang len tgk cam biasa la~ tak menarik + pucat~ iya la dah biasa tgk wajahku yang warna-warni bila tgk my pure kulit semestinya kelihatan pucat~ moral of the value : perubahan kulit wajah nih aku merasainya sendiri~ orang lain mungkin tak perasan namun bila kita ada kulit wajah yang cantik, hasil 'kreativiti' aka mekap pada wajah menjadi lebih smooth~ lebih tahan lama~ tu yang aku alami sendiri~

lagik~ apa lagik ek~ meh aku kongsi lagik tentang produk PREMIUM BEAUTIFUL nih~ dedulu aku mengalami maslah bawah ketiak yang itam~ nih akibat dari kemalasan aku yang amat tidak mementingkan kebersihan aku ssendiri sehingga mengakibatkan bawah ketiak sendiri itam~ malu gak nih~ tak leh nak berpakaian seksi~ berbaju tanpa lengan~ wat kena kutuk ngan encip rozainal ja~ ahaks~ namun selepas aku memakai PREMIUM BEAUTIFUL nih~ alhamdulillah warna hitam dibawah ketiak pun makin pudar~ selama 2 tahun aku menjadi customer deodorant nivea namun utk ketiakku kelihatan puteh seperti yang diiklan tidak menjadik pun~ xkan selepas aku memakai PREMIUM BEAUTIFUL baru tindak balas berlaku~ huh! aku percaya yang membuatkan warna hitam tu semakin pudar adalah atas jasa PREMIUM BEAUTIFUL dan disulami juga dengan deodorat dari cosway~ ahaks~ jom cuba~ ini kelebihan lain yang aku dapat dari PREMIUM BEAUTIFUL~

lagik? sebenarnya masih ada banyak lagik~ nnt aku konsi lain~ entry nih pun dan panjang-lebar~

lagik yang akan dikongsi : sakit belakang~ aset yang semakin mantap~ ibu yang menyusukan~ sakit kepala~ pendek kata macam-macam lagik lew~ maka tunggu ek entry len~

berminat tak? jom miliki PREMIUM BEAUTIFUL sekarang~

019-5735039/ abayahitam@gmail.com


perlukan bukti~ upload gambar~ erk~ aku dok citer nih perlukan buktikan? antara salah satu bukti semestinya kena upload gambar~ tapi aku sekadar bercerita~ mana gambar sebagai bukti~ alamak! nih yang lemah nih~ aku tak suka la take a pic~ im not fotogenik~ oleh yg demikian tiadalah pic~ tapi percayalahlah nih my own testimonial~ apa yang aku tulis itulah yang aku alami~

1 comment:

  1. salam chekgu murni.. tq kongsi sm2 kebaikan pb kat blog alycia.. appreciate it.. dan alycia nk tmbh, pengalaman alycia buat pap smear, nurse yg buat tu puji kita punya alat sulit .. dia kt cantik.. xde keputihan, bersih .. ingt org suka2 nk puji ker.. lps tu dia tnye alycia, pakai apa.. terus alycia jwb PB hehe..

    marilah kt sm2 memartabatkan kebaikan PB kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...