My Future Business Partners

Tuesday, April 12, 2011

"... ibu, enset ibu tak amek pun?"

khalisah ooo khalisah~

pagi nih cam besa la~ aku sibuk nak p keja, anak2 yang bangun awal dari ayah depa, mulalah operasi di rumah~ maryam ngan cara dia, khalisah ngan style dia namun kesimpulannya masing2 membuat aku kelam-kalut~ huh!

tadi yg membuatkan aku leh tersenyum disebabkan pertanyaan nih~ dari khalisah

situasi : aku mendukung maryam kuar dari umah utk menghantar maryam ke pengasuh~ sesambil bejalan kuar tu, aku sempat pesan kat khalisah, suruh tutup pintu umah~ al-maklumlah khalisah bye-bye aku dan adiknya~ tapi sambil bye2 tu sempat lagik wat pesanan kat aku~

"... ibu p keja dulu na, nanti tang ibu lik ja, bu amek kakak" <--- ayat khalisah nih ;p~

aku pun iyakan jew lew~ aku dah lambat nih~

"... ibu, enset ibu x amek pun?" <--- leh tanya lagik tuh ;p~

".. alamak! ibu lupa la, Kakak bagi ayah tau enset ibu tu" <--- kekunun aku lupa la bawa handset padahal aku pi opis NO HANDPHONE PLEASE~

kakak nih, time ibu p shopping2 ngan kakaka, bukannya kakak nak ingatkan ibu pun ttg enset nih tapi bila ibu nk p opis, sibuk ingatkan ibu~

SEKARANG : bila teringat balik pertanyaan khalisah tadi, buat aku tersenyum sendiri~ khalisah ooo khalisah~ walaupun kita asik gaduh ja tapi kita akan tetap saling menyayangi kan~ ahaks~

1 comment:

  1. hehehe... takpe2 lama2 dia tentu faham ibunya tak leh bawa hp masa kerja :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...